onsdag 15. februar 2017

Lothepus-luer av restegarn

Ja, så hengte jeg meg på Lothepus-lue-strikking jeg også.

Jeg satte "krav" til meg selv om at kun restegarn skulle brukes. 


Jeg syns luene er fine og gode på. Jeg har strikket i diverse rester i Smart fra Sandnes garn og Virgin wool de luxe fra Ice yarn. Den lysgrå lua er strikket som oppskriften, mens den mørkegrå er en rapport mindre.

I tillegg har jeg kortet litt på lengden så den ikke ble fullt så baggy. Jeg har ingen modellhode, så jeg må ta til takke med meg selv og mine linjer :)


Veldig fornøyd med at jeg ikke har falt for fristelsen til å kjøpe garn, men fortsette nyttårsforsettet som er garnslanking 

Den artigste delen å strikke er utvilsomt mønsterdelen


Får se om jeg lager flere... har mere garn å velge i :)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar