lørdag 19. november 2016

Da ble det julepakke på meg også

Hentet tips fra diverse hobbygrupper og lagde meg en julepakke med lys jeg også... eller egentlig 2, men ble mest fornøyd med denne: 


Tom pappeske, plastfolie rundt denne, tapetlimet og hyssing - så er du i gang. Jeg har tapetlimet som blandes til ved behov i mindre mengder. Lagde litt mye lim denne gangen, så jeg måtte lage 2 pakker. 


Jeg la hyssing oppi limet før jeg startet surring rundt esken og penslet over med mer lim tilslutt


Jeg syns denne hyssingen ble litt grov så da lagde jeg en med en rest av heklegarn. Den ble mye finere , syns jeg 


Når dette hadde tørket, ca 2 døgn, klipte jeg opp bunn, slik at jeg fikk lirket ut esken og plasten. Sprayet de meg sølvspray


Monterte i lyslenke og satte på bånd og voila; ny pynt



Lyslenkene var noen jeg hadde liggende og fra 2 forskjellige steder, så derfor var også lysene forskjellige.. og som sagt, mest fornøyd med denne



Artig prosjekt 











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar