torsdag 31. desember 2015

På tampen av 2015

Har hatt en UFO (UFerdigObjekt) liggende en stund, og måtte bla tilbake i bloggen for å finne ut når jeg begynte på den... Og det var januar 2014  Så da tok det ca 2 år før jeg ble ferdig med den. Årsaken er vel at jeg gikk litt lei..men nå er den ferdig 👍

Mønsteret er fra boka "Moderne norsk strikk" og heter Retro



I tillegg har jeg strikket et fletteskjørt av restegarnet fra Feminin Seterdalsjakke. Som dere ser måtte jeg spe på med hvite striper og strikket til det var tomt for blått...ble litt kort, kanskje...?





Nå har jeg begynt på nok et restegarnsprosjekt..så får vi se hva garnet rekker til. Utgangspunktet er kjole, men det kan bli skjørt..ja, til og med miniskjørt. Ha, ha ..


Godt nytt år!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar