fredag 17. juli 2015

LP plater en saga blott....

Her i huset er LP plater nå en saga blott. I hvertfall til det bruket

Jeg hadde en anselig bunke med plater og det var med tungt hjerte at størsteparten havna på gjenbruksstasjonen

Ikke har vi platespiller lengre og platene hadde nok ingen verdi lengre... Mesteparten av platene var fra min barndom. Vi hadde en hyttenabo som drev musikkforetning i Lillestrøm og han "foret" meg med plater og ikke minst godis :) Jeg var nok ikke like forsiktig med platene, så det var nok en del hakk i de. Det er trøsten da de forsvant ut av huset.....og jeg reddet noen få i siste liten ....




....satte komfyren på 100 g, platen inn i noen minutter og rett ut til forming. Vipps så har jeg nostalgiske snacks-skåler. Bare synd vi ikke spiser slikt lengre, men det går vel an å putte paranøtter og pekannøtter i disse også. Tar i allefall med et par på hytta

Om ikke annet som et minne etter Westby, vår hyttenabo


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar