fredag 17. juli 2015

Heklet kjole med litt endring

Jeg skrev tidligere et innlegg om kjolen jeg har heklet

Jeg ble ikke helt fortrolig med overdelen. Mulig det er fordi den ble litt for stor. Oppskriften er en M størrelse, men som den pessimisten jeg er, så la jeg til noen masker. Det burde jeg ikke gjort. Glemmer litt at 15 kg er forsvunnet siste året :) At den ble litt stor er er luksusproblem, kunne vært motsatt

Likefullt skurret det litt med kjolen uten armer eller så var det rett og slett det kjølige sommerværet som fikk meg til å hekle på litt armer... Uten oppskrift og etter eget hode. Ble litt opprekking før jeg fikk begge sånn ca like :)

Angrer jeg på armer når det kommer litt varme, så er det bare å rekke opp igjen. 




Heklet også en ekstra runde rundt halsen.


Slik var den i utgangspunktet








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar