onsdag 6. august 2014

Krumspringene mine krever en mann i blant :)


Jeg har hatt en ide om ny "lysestake" i stua på hytta, men har kanskje lurt på om jeg fikk det til. Dette krevde at jeg fikk hjelp fra min kjære, men var usikker på om han ville :)

Jeg startet i det små med ballonger, tapetlim og hyssing og hamp

Lufter ideen for gubben og heldigvis var han ikke vond å be, selv om han trodde jeg var blitt gal. Bjørk i stua?? Vokser den for sakte ute? Men etter at jeg hadde gått over nærmeste bjørkeskog ved hytta og plukket ut et til mitt prosjekt, så startet han motorsaga (Snill mann det :))


Jeg monterte "hyssingskjermene" mine, (som hadde tørket etter å bli penslet med tapetlim etter å ha blitt surret rundt en ballong ) på en lyslenke fra Clas Ohlson, vi bar bjørkestokken inn og vips fikk vi (etter mitt syn) en nydelig lampe


Galskap eller kreative krumspring i praksis :)
Kom gjerne med en kommentar med din mening under her :) 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar