søndag 31. august 2014

Genser med vid hals

Begynte på denne genseren før ferien, men det har blitt lite strikking og mye maling denne sommeren

Nå er jeg i gang igjen og ferdigstilte denne. Genser er en PT-design og Oppskriften fant jeg Her
Strikket med en tråd Drops Alpaca og en tråd Drops Alpaca Brushed

Strikke armene med magic loop er genialt. Begge armene ferdig samtidig ;) Herlig!




Jeg fortsetter å eksperimentere på kjøkkenet og prøver nye oppskrifter. Jeg hadde svinefilet og hadde lyst på disse innbakt og i sursøtsaus. Googlet etter oppskrift og kom over denne Oppskriften til Christian Strand.

Ble kjempegodt og så enkelt. Jukset med sausen, for den hadde jeg en flaske av i kjøleskapet...så jeg bare tilsatte litt sjalottløk og paprika....men innbakt svinefilet gjorde jeg selv :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar