tirsdag 5. august 2014

4. og siste seng med Milkpaint i denne omgang

Ferien går ubønnhørlig mot slutten og det gjør jammen oppgraderingsprosjektet også.

Siste seng og nr 4 i rekken i denne ferien er ferdig. Var veldig i tvil om jeg skulle gjøre noe med den, men siden jeg er litt lei alt det trehvite, ble også denne malt i Milkpaint med rester av farge Slate + litt Snow white og en dæsj Pitch black. Denne fikk kun et strøk, da jeg ville ha den til å se litt slitt ut. Etter dette strøket ble kantene pusset forsiktig med sandpapir for å få litt slitt inntrykk...også litt sjablonger da, som jeg er blitt så glad i :)


Svigerfar kom med flere trekasser og reddet med fra hvor jeg skulle gjøre av ekstra klær. Utrolig hvor mye "hytteklær" en har :) 

Disse ble også malt med Milkpaintmaling, farge Snowwhite og pitch black.. Bommet litt på fargeblandingen i forhold til den 1. jeg malte (i midten), men det gjør vel ingen ting




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar