søndag 2. februar 2014

Helgesysler

Jeg opphevet strikkeforbudet torsdagkveld og gjorde ferdig en genser i halvpatent. (Jeg var kommet til raglandsfellingen da skulderen sa stopp) denne genseren er et resultat av slanking av garnlageret. Jeg hadde ikke nok til ensfarget genser - så da ble den slik

Ble litt decopage på fredag kveld. Et norgesglass med wallstickers fra Lillian, frosting, litt rub-on tekst, bånd med hjerte som jeg kjøpte på salg på Panduro uten helt å vite hva det var...viste seg å være hjerte med klokke inni. 


Ellers så ble Valdres-kofta jeg begynte på rekt opp for 2. gang i går kveld. Ved forsøk 2 var den fortsatt for stor, så jeg rakk den opp og la prosjekt Valdres-kofte på is...begynner å tvile på oppskriften.. Har også egentlig mest lyst på svart bunnfarge, så kanskje det er en mening med at dette stoppet.. Jeg fant heller frem boka "moderne norsk strikk" og sjekket garnlageret... Kombinasjonen blir en Retrogenser med disse fargene..
Rakk en skitur på 12 km, tur/retur Sinober. Har kjøpt meg juicepresse så nå skal også jeg få i meg nok vitaminer fra frukt og grønnsaker



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar