fredag 17. januar 2014

Gjenbrukssyssel under strikkeforbud

Rastløsheten uten strikkepinner er til å ta og føle på.

Da må man finne på noe og ideene kommer etterhvert som man titter i en bod med mykje rart i. 

Et av norgesglassene jeg "redda" fra låven til svigerfar er blitt til lampe

Det neste som sto for tur frem i lyset var en vinballong heg fikk av ei eldre dame som var lørdagshjelp på postkontoret jeg jobbet på på nittitallet. Det var i de tider jeg forsøkte meg som vinprodusent. Nå har den stått nedstøvet de siste 20 årene og i takt med mørket som ble etter alle julelysene ble tatt ned, ble denne rengjort etter beste evne og juletrebelysningen som var ute i jula ble puttet ned i denne. Litt pynt, og voila...ny lyskrok i stua..

På grunn av denne skulderbetennelsen min har jeg hatt god til å tenke ut ...og gubben må utføre ;) 

Noe klarer jeg sjøl også. Det hoper seg opp med glass etter godis til diverse oster...de kan jo helt sikkert brukes til no...

En altfor god omgang meg sølvspray (ble litt tette da jeg fikk lys i de), litt blondestæsj, limpistol og sommerfugler i "sølv", ble jeg ganske så fornøyd med gjenbruket mitt








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar