tirsdag 17. september 2013

Et gammelt vindu ble ramme

Og en veldig flott en, etter min mening.

Vinduet fant svigerfar på låven sin, jeg var heldig og fikk det. Er så heldig å ha en svigerfar som støtter meg og mine kreative ideer, "gammelt blir nytt" og "kan helt sikkert brukes til no" :)

Ikke for ingen ting jeg sier at låven hans er en skattekiste, for han har tatt vare på så mye rart ;)


Vinduet ble pusset og malt i en gråtone for å bryte litt med hvit stuevegg.

Jeg fikk laget sort/hvitt-bilder av fargebilder av dem som betyr aller mest for meg. Mann, barn og hytta.

Ommøblerte litt på veggene og slik fikk Kristneteppe fra Valdres hedersplassen ved siden av ny familiramme ;)

Ikke lett å ta bilde i høstmørket uten å få med gjenskinn fra tv og lamper, men vi er fornøyde og det er viktigst, det er vi om bor her ;) 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar