fredag 22. mars 2013

Hyttekos og påskeforberedelser

Vi kom til varm hytte i går kveld. Vi er heldige, mine svigerforeldre er fyringsvakter for oss.

Dagen i dag er brukt til påskeforberedelser og støvtørk og fjerning av spindelvev...utrolig hvor mye som spinnes og veves her når vi ikke er her....Påskepynten ble plukker frem og jeg må visst begrense meg, for det har økt betydelig gjennom årene..

Ola har måkt fram bekken, boret hull og pumpet vann i stampen. Begynte fyring av den, men avsluttet da vi fant ut at vannet neppe hadde blitt varmt før svarte natta..får bli TV kveld i stedet for stjernehimmel i kveld. Prøver igjen i morgen ;)

Nå blir det kyllingspyd og landskamp

Og for de som lurer på om jeg rakk å bli ferdig med Mariusjakken...jeg ble det, gjenstår bare noe trådfesting..så der overrasket jeg meg selv gitt... Jobber best under press, så de siste kveldene denne uka ble brukt effektivt ;)







2 kommentarer:

  1. (-: Litt påskepynt er på sin plass; trur eg skal grave litt i skuffer og skap eg og - lage litt påskestemning i heimen! Kos dåke; god påske! Stor påskeklem frå Eli M:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er koslig med litt pynt, men blir fort litt mye hos meg, men, men... God påske til deg og Eli Marie. Her stråler solen fra skyfri himmel i dag, så nå er det ut på ski ;)

      Slett