torsdag 7. februar 2013

Kjøkkenfornylse - en hverdagsglede?

Joda, helt sikkert...når en blir ferdig! På en liten kveldsstund endte heimen i en "unntakstilstand", til gubbens store fortvilelse ;)

Lutbeiset kjøkken har levd farlig her i flere år, men oppussing er blitt utsatt og utsatt.. for vi har gruer oss til malejobben.

Men så skjer det noe...Jeg bare satte i gang... Når en først har klint på litt maling på en dør eller 2, så er det definitivt ingen vei tilbake.. Straffen blir vel at jeg får gleden av å gjøre mest, siden jeg er den i huset som har størst glede av å skape noe og er sta nok til å fortsette til jeg får det til  ;)

Juuhu, er i gang og Gud veit når vi er i mål - men at det blir en glede den dagen det er ferdig, det er jeg sikker på!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar