lørdag 9. februar 2013

Er oppussing en hverdagsglede?

Mens andre går mil etter mil  på ski i nydelig vintervær har vi malt på kjøkkenet, innimellom Aksel-gull, Emil-gull (og kanskje Tora-gull?) Ja, jeg sier faktisk vi, for i dag at Ola tatt lister langs tak og gulv for meg.. For du vet, med det ene følger det andre og når innredningen blir ny, så baller det på seg med vegger og vindu...

I dag har vi malt veggen på halve kjøkkenet, grunnet og malt 1 strøk på begge kjøkkenvinduene i tillegg til et strøk til på de dørene jeg trodde jeg var ferdig med i går...kveldslyset bedro.

I morgen håper jeg ene veggen med innredning får på dører igjen + noe mer på plass igjen før vi gyver løs på resten...

Nå er det straks fri for kvelden ( og frem med strikketøy), men middag må lages i dette kaoset...åh.. gi meg styrke :)


3 kommentarer:

  1. Gleda meg til å sjå resultatet. Er det fint,så trengs du her hjå meg til målejobb etterpå.. !Sku så gjerne hatt ditt pågangsmot. Flink jente.

    SvarSlett
    Svar

    1. Ja, det gjer eg og.. Gøtt du anonyme sjel tek forbehold om det bli fint ;) er nok ikkje klar for målejobb utenfor heimen, spesielt ikkje før dei eg ikkje veit kem æ...sjøl om dialekta si Vallers ;) Pågangsmotet kjem heilt plutseleg her... Slik som: "eg berre gjer det..det føles så riktig"..og har ein begynt, ja då må ein fortsette ;)

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett