torsdag 14. februar 2013

Det er visst valentinsdagen...

...for jeg kom hjem til roser fra min kjære i dag.. Hva skjer'a? Vi pleier ikke feire slike dager her i huset, så kanskje han er litt fornøyd med malermester'n som bor i maling, rull og koster hver ledige time på kvelden .. Hyggelig var det uansett ;)


Joda, det er blitt malt i dag også, må jo holde koken. Har tatt fri fra jobb i morgen, så 3 hele dager til rådighet ser jeg målet ganske nært. Skal bli godt å få litt orden i kaoset igjen, så det er ikke malingen som er verst, men rotet som følger med.

Og om noen lurer på hvordan det går med å kombinere malingsprosjekt med strikkeprosjekt, så kan jeg informere om at de vokser både Marius-tunikaen (sysselsetting på buss til og fra jobb) og Marius-hettejakke nr 2 som er syssel til TV på kvelden. Ser forresten ikke på TV lenger, jeg hører ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar